o grach RPG i nie tylko
Witam na forum RPG Arena!
Szukanie zaawansowane
Home
Rejestracja
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum o grach RPG i nie tylko Strona Główna
Nowości
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Do góry
Skocz do:
Wybierz forum
Gothic I
----------------
Dyskusja
Problemy
Quiz
Gothic II
----------------
Dyskusja
Problemy
Quiz
Gothic II: Noc Kruka
----------------
Dyskusja
Problemy
Quiz
Gothic III
----------------
Nowości
Seria gier Gothic
----------------
Ogólna dyskusja
Inne
----------------
Hyde-Park
Forum - dyskusja
Gry komputerowe
Humor
Programy
Opowiadania
Czas
Bramka SMS
Shout Box
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gothic
Wysłany: Wto 21:46, 14 Lut 2006
Temat postu: Info Techniczne
Grafika:
Animacje postaci, głównie twarze, będą lepsze niż te w Halflife 2, w końcu tak zażyczyli sobie producenci. Uzyskanie tego efektu będzie możliwe dzięki EMotion FX2. To licencjonowany silnik graficzny. Prawdopodobnie ten sam motorek, który jest używany w Die Glide 2. ( to chyba jakaś gra. -SoniC ) Engine będzie obszernie zmodyfikowany, więc nie może być rozpoznawalny w 100%. W każdej chwili może zostać użyty licencjonowany silnik fizyczny.
- Bedą nowe animacje i modele.
- W Gothic III będzie o wiele więcej czasu i pieniędzy do wydania.
- Gothic III będzie zdolny do wykożystywania techniki Hyperthreading (Intel Pentium) - Pixel Shader 3 będzie obszernie użyty.
- Pełna kompatybilność z DirectX 9.0b i może nawet 9.0c. - Muzykę nagrywała będzie prawdziwa orkiestra, a nie programy komputerowe
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by
What Is Real
© 2004
Regulamin